X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: CHAT

Originally posted by Toorop View Post
    ili je problem motivacije i odlaska u samu teretanu?
    this ulijenila sam se, ne da mi se ici u gym mislila sam juce krenuti, kao 'od ponedeljka'..pa kao nisam imala vremena, ni danas... lolol moracu sutra
    ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

"I don't have dreams, I have goals.'' - Harvey Specter

Comment

"od ponedjeljka" hahah, sutra je prva stvar na trening, nemoj da budes lijena

Da malo manje gledas Suits, imala bi vremena heheh
      Sent from my Nokia Lumia 920 using Tapatalk
      Moj učitelj, svemogući, jedan jedini, najveći - Maximus1950

"Success is like being pregnant, everyone congratulates you but they have no idea how many times you have been f*cked."

https://www.instagram.com/azurpowerlifting/

Comment

Originally posted by Toorop View Post
        Da malo manje gledas Suits, imala bi vremena heheh
        to ne dolazi u obzir
        ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

Comment

jesi li zavrsila suits ? kad ce sljedeca sezona
          A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

let me google dat fo you

salim se, sad nekad na zimu ce, ne znam tacno
            Last edited by Megara; 08-10-14, 17:32.

Comment

Originally posted by Megara View Post
              to ne dolazi u obzir
              e onda si osuđena na propast

"Success is like being pregnant, everyone congratulates you but they have no idea how many times you have been f*cked."

Comment

Odem sa prijateljima odradit trening u staru teretanu i tamo negdje na 2-3 seriji zagrijavanja za cucanj opet osjetim bol u donjim leđima ali ovaj put najjacu do sad, jedva sam stajao na nogama. Odlucio sam da bi trebao neko vrijeme raditi prednji cucanj umjesto obicnog. Ideje / savjeti?

Inace radim noge 2x tjedno al zadnjih 3-4 tjedna sam radio 1x. Posto je danas trening zavrsio odmah na pocetku opet cu u subotu ponovit trening pa od sljedeceg tjedna se vracam na 2x tjedno
                Last edited by Rijeka87; 08-10-14, 22:07.
                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday!

Comment

Man Attempts World Record 725lb. Unassisted Bench Press. Doesn’t Go Great

znači, strašno. toliko neozbiljnosti u pristupu, da je čak i smiješno.

The day you started lifting is the day you became forever small. Because you will never be as big as you want to be. Or as you think you are.

Fak me, right?

Comment

Originally posted by Rijeka87 View Post
                    Odem sa prijateljima odradit trening u staru teretanu i tamo negdje na 2-3 seriji zagrijavanja za cucanj opet osjetim bol u donjim leđima ali ovaj put najjacu do sad, jedva sam stajao na nogama. Odlucio sam da bi trebao neko vrijeme raditi prednji cucanj umjesto obicnog. Ideje / savjeti?

Inace radim noge 2x tjedno al zadnjih 3-4 tjedna sam radio 1x. Posto je danas trening zavrsio odmah na pocetku opet cu u subotu ponovit trening pa od sljedeceg tjedna se vracam na 2x tjedno
                    Jel zanemarujes core?
                    https://www.youtube.com/user/DandRFitnessCro/videos
                    https://www.facebook.com/FitnessDario?ref=br_tf

Instagram: @shredded_dario

Comment

Originally posted by DARICA View Post
                      Jel zanemarujes core?
                      ne, prije jesam trenutno radim 2x tjedno
                      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday!

Comment

Evo ga, službena objava!
                        1795965_716373838416020_412467368983355813_o.jpg

tu je prijava: http://goo.gl/IWiRJn

Comment

Ovo ce bit zanimljivo... Nadan se da ce stavit i web stream.

Inace, sad cemo imat 2 prvaka Hrvatske, i ipf(amerika) i gpa(rusija) ce imat svoje prvake, teski hladni rat.

Misli li ko izlazit na ovo, ili eventualno na prvenstvo hrv u 1. misec?

Comment

prijavljujte se, izlazite, vrijeme vam je
                            A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

Ja cu vjerojatno!
                              Sent from my Nokia Lumia 920 using Tapatalk

Comment

Ja cu vjerojatno izac na drzavno u 1. misec...

Comment

Working...
                                X