This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: CHAT

Ma jasno, bilo je studija koje su pokazivale da staticko istezanje neposredno prije velikog napora (unutar 5 min cinj mi se) umanjuje performanse a ova studija to pobija. Da se razumimo, niti cu ja na temelju jedne studije bazirat svoju citavu argumentaciju niti cu se istezat izmedju radnih serija(u najgorem slucaju prodje barem 20min od istezanja do radne serije) al ovo mi svakako daje sasvim pristojan argument na pametovanja kvazi znanstvenih hipija- koji sasvim lipo upadaju u kalup poslovice timeo hominem unius libri. Guess what motherfucker, your guess is just as good as mine.

Btw ovime ne ciljam da tebe. Ne znan zasto, al u posljednje vrime ljudi su dosta butthurt od mojih postova a nijednu od tih osoba nisan prozva niti san cilja na njih. Pa da se ogradin navrime.

Comment

Originally posted by Maximus1950 View Post
      Btw ovime ne ciljam da tebe. Ne znan zasto, al u posljednje vrime ljudi su dosta butthurt od mojih postova a nijednu od tih osoba nisan prozva niti san cilja na njih. Pa da se ogradin navrime.
      m da da ...samo mene se proziva u facu
      Do Whatever the Fuck You Wanna Do

progressive overload, squat, deadlift, bench press.
      kalorije, makronutrijenti, mikronutrijenti.

Youtube:

Primjer treninga snage/hipertrofije
      Primjer kraceg treninga hipertrofije/snage
      Sve o prehrani
      Sve o treningu

Comment

koji sasvim lipo upadaju u kalup poslovice timeo hominem unius libri. Guess what motherfucker, your guess is just as good as mine.

tacno .......
        A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

triplez ne prica latinski on je to morao guglati

in other news, eeeeepiiiizzzzoddaaaa dvaaaa GoT
          ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

"I don't have dreams, I have goals.'' - Harvey Specter

Comment

Mislim da to nije samo u posljednje vrijeme

"Wanting something and being committed to something are two totally different things. We all want." Craig Harper

Comment

Originally posted by Megara View Post
              triplez ne prica latinski on je to morao guglati

in other news, eeeeepiiiizzzzoddaaaa dvaaaa GoT
              Daaaakle i ti si guglala?

Epizoda se skida, jedva cekan...

Originally posted by vea View Post
              Mislim da to nije samo u posljednje vrijeme
              Mislin da si ti samo jako jelly na moj gluteus...

Comment

eo odma da vam sve sabotiram... Tyrion Lannister ce poginit u ovoj epizodi.. U MAD?
                I prefer to be a dreamer among the humblest, with visions to be realized, than lord among those without dreams and desires.
                ----------------------------------------------------------------
                Always loved and never forgotten. 30.1.2010 Rest in peace

Comment

kakojebilodoooobroooo jaojaojao

btw, OBERYN sexyasfuaaaarrrk preslatki su

Game-of-Thrones-image-game-of-thrones-36551394-500-600.png House-Martell-image-house-martell-36644883-1280-720.jpg tumblr_n3oxxhR7mh1r1f7a6o1_500.jpg
                  ``And I found, that I could channel that anger towards lifting. Could channel the anger, aggression and all that kind of crap onto weights, and what that would do is that would make me stronger and build up this shell around me that people couldn't penetrate. And I liked that, being in control.`` George Leeman

Comment

Kako se on uklapa u tvoju viziju volimnabildanemuskessaniskimbfom? Because he obviously doesnt even lift.

Comment

zato sto ima STAV, to je najbitnije..nekako je mocan, ne hebe zivu silu /insert smajlije iz prethodnog posta/

daaaamn bas su mi predobar par

Comment

a i prsten na palcu mi je nekako hot

Comment

Mislin da si ti samo jako jelly na moj gluteus...
                          Di si mene našo sad u ovoj priči a posebno ne vidim gdje u tu priču ulazi tvoj gluteus

"Wanting something and being committed to something are two totally different things. We all want." Craig Harper

Comment

Izuzev Joffreyeve smrti, skroz bezveze epizoda.

Comment

Izuzev Joffreyeve smrti, skroz bezveze epizoda.
                              Ja mislin da je sve to zakuvala "lady" Melisandra posto su imali neki obred prije Jofrreyeve smrti
                              I prefer to be a dreamer among the humblest, with visions to be realized, than lord among those without dreams and desires.
                              ----------------------------------------------------------------
                              Always loved and never forgotten. 30.1.2010 Rest in peace

Comment

Na-ah, nisan cita knjige al san negdi naisa na spoiler, i koliko san skuzia, Varys je ima prste u tome. Al zivo me zanima scena borbe Gregora Cleganea i Oberyna Martella, to ce bit epic...

Comment

Working...
                                X