• Show
Clear All

• Re: Chat

Čučanj...

1485077_618445971537180_360372622_n.jpg
    pobjednici traže načine a gubitnici razloge

Comment

Di ste mrcine ? Nije me bilo neko vrijeme posvetio sam se faxu da se pohvalim dosta uspješno anatomija 3,4 osnove kineziologije 4,4 i osnove kineziološke transformacije 4 . Javljam se zbog ne tako vesele vijesti na jednom malonogometnom turniru ( Zimko znat ce ljudi iz okolice Osijeka ) sam se ozljedio točnije napukla mi je treca metakarpalna kost ( kost u šaci od srednjeg prsta ). Imam gips evo još tjedan dana pa skidam eh sad da li je netko prebrodio nest slicno i koliko mu to sad (ne)smeta sa obzirom da 80 % stvari u gym-u koristimo šaku ?
      Last edited by Mamlaz; 28-01-14, 00:02.
      Don´t ever let somebody tell you, you can´t to something.You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. You want something? Go get it. Period

Comment

N eznam za oporavak al ti drzim fige da se sto prije oporavis
        https://www.youtube.com/user/DandRFitnessCro/videos
        https://www.facebook.com/FitnessDario?ref=br_tf

Instagram: @shredded_dario

Comment

Originally posted by DARICA View Post
          N eznam za oporavak al ti drzim fige da se sto prije oporavis
          ako nista drugo nadam se d nije od desne ruke
          This is your life and it’s ending one minute at a time

Comment

Hvala .... maa jee baš desna a kontam da cu nekih tjedan dana razgibavat zglob i polako vracat snagu . Naspram ljeve ruke je ovo nista. Imao sam 2 operacije u prošlosti palcane kosti totalno ju zeznuo na redgenu stajala u slovo V, pa sam mogao u gym poslje sve i došao do respektabilnih težina .
            Don´t ever let somebody tell you, you can´t to something.You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. You want something? Go get it. Period

Comment

I prefer to be a dreamer among the humblest, with visions to be realized, than lord among those without dreams and desires.
              ----------------------------------------------------------------
              Always loved and never forgotten. 30.1.2010 Rest in peace

Comment

goat

A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

The day you started lifting is the day you became forever small. Because you will never be as big as you want to be. Or as you think you are.

Fak me, right?

Comment

Trailer za 4. sezonu Game of Thrones. Najjaca serija svih vremena

I prefer to be a dreamer among the humblest, with visions to be realized, than lord among those without dreams and desires.

Comment

Moran priznat da mi se serija malo zgadila sad kad san statira i vidia kako stvari izgledaju... Jedino me drzi pomisao sta ce mi se mozda vidit lice u seriji.

Comment

1656321_1458155677746027_1096493466_n.jpg

Tekst je vjerojatno jasan i onima koji ne znaju talijanski, al za svaki slucaj: "Pravi razlog izbijanja drugog svjetskog rata."

Comment

• Re: CHAT

Ne gledam seriju, a li ova cura Deaneris ili kako se vec zove mi je super. Bas je mljac
                          Moj učitelj, svemogući, jedan jedini, najveći - Maximus1950

"Success is like being pregnant, everyone congratulates you but they have no idea how many times you have been f*cked."

https://www.instagram.com/azurpowerlifting/

Comment

Nadam se da će mala plava sa zmajevima u ovoj sezoni dobiti više od 5 min. screen-timea po epizodi.
                            Originally posted by magarac
                            pogledajte u dide sliku, silni misici a dole ćevap, haha
                            dzaba mu sve

Comment

ovo je post da corry vidi moj novi potpis
                              The day you started lifting is the day you became forever small. Because you will never be as big as you want to be. Or as you think you are.

Fak me, right?

Comment

Samo za cure

Comment

Working...
                                X