Obavezno pročitati

Collapse
No announcement yet.

Glikemijski index

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Glikemijski index

    Prvotno napisano od Joe
    c vitamin u dozi od 1000mg u pwm-u smaljuje kortizol, hormon koji je krivac za katabolizam i odgovarat ce za to kad tad
    a ugrabio si prije mene da mu odg
    da bas to, drknem ja i 1 B komplex uz pwm sa tih 1 gr C vitamina i mislim da uz pomoc C brze hrana se razlozi u zelcu al eto mozda se varam
    ”Da bi se fizicki I mentalno osecali dobro I da bi vam misici rasli,morate da uzivate,I da,kao I ja sada,sa nestrpljenjem ocekujete svoj sledeci obrok.
    Zasto Markus Ruhl nije pobedio na vise takmicenja? Odgovor je jednostavan :njegova pojava deluje zastrasujuce za svakog,ukljucujuci i sudije.

    Comment


    • #92
      Re: Glikemijski index

      Prvotno napisano od SemaMare
      Prvotno napisano od Joe
      c vitamin u dozi od 1000mg u pwm-u smaljuje kortizol, hormon koji je krivac za katabolizam i odgovarat ce za to kad tad
      a ugrabio si prije mene da mu odg
      da bas to, drknem ja i 1 B komplex uz pwm sa tih 1 gr C vitamina i mislim da uz pomoc C brze hrana se razlozi u zelcu al eto mozda se varam
      ..jel i ti osjetis ubrzanu razgradnju ko joe povecanje misica poslije proteina
      U ovoj igri nema predaje, kad pocnem to zavrsit cu...
      sto imam samo prednost je, pa vidim samo pobjedu!

      Comment


      • #93
        Re: Glikemijski index

        Prvotno napisano od Demo
        ..jel i ti osjetis ubrzanu razgradnju ko joe povecanje misica poslije proteina
        aha, to je cudo kako se ugradjuju , zajedno sa C vitaminom, C vitamin ide prvi da razbije kortizol i sprijeci katabolizam pa onda ulijecu proteini i ostala kompanija,
        osjetim ja po stomaku i gladi kroz 1 h sam gladan da valja
        ”Da bi se fizicki I mentalno osecali dobro I da bi vam misici rasli,morate da uzivate,I da,kao I ja sada,sa nestrpljenjem ocekujete svoj sledeci obrok.
        Zasto Markus Ruhl nije pobedio na vise takmicenja? Odgovor je jednostavan :njegova pojava deluje zastrasujuce za svakog,ukljucujuci i sudije.

        Comment


        • #94
          Re: Popis namirnica s visokim, srednjim i niskim GI

          Prvotno napisano od ekvaternik
          Namirnice sa visokim GI utječu na brzo povišenje razine šećera u krvi što dovodi do lučenja hormona inzulina koji ''transportira'' hranjive tvari do stanica.
          Inzulin luči gušterača pri povišenoj razini šećera u krvi upravo zbog toga što je inzulin regulator šećera u krvi.
          Namirnice sa visokim GI je najbolje konzumirati ujutro i poslije treninga.
          To je npr. dekstroza (glukoza), banane, kukuruzna krupica (palenta)...
          Niži/srednji GI - kuhani krumpir, zobene pahuljice..

          ako namirnice sa visokim GI trebamo jesti ujutro i poslije treninga zasto onda ujutro jedemo zobene a one spadaju pod nizi GI,zar nebi trebali ujutro jesti hranu koja nas sto brze napuni energijom...? ja jedem obicnu bijelu rizu za rucak i veceru jeli to ok...?
          Force yourself, and you will be suprised what you can do...!!!!

          Comment


          • #95
            Re: Popis namirnica s visokim, srednjim i niskim GI

            Prvotno napisano od marink
            Prvotno napisano od ekvaternik
            Namirnice sa visokim GI utječu na brzo povišenje razine šećera u krvi što dovodi do lučenja hormona inzulina koji ''transportira'' hranjive tvari do stanica.
            Inzulin luči gušterača pri povišenoj razini šećera u krvi upravo zbog toga što je inzulin regulator šećera u krvi.
            Namirnice sa visokim GI je najbolje konzumirati ujutro i poslije treninga.
            To je npr. dekstroza (glukoza), banane, kukuruzna krupica (palenta)...
            Niži/srednji GI - kuhani krumpir, zobene pahuljice..

            ako namirnice sa visokim GI trebamo jesti ujutro i poslije treninga zasto onda ujutro jedemo zobene a one spadaju pod nizi GI,zar nebi trebali ujutro jesti hranu koja nas sto brze napuni energijom...? ja jedem obicnu bijelu rizu za rucak i veceru jeli to ok...?
            Uz zobene ubacis zlicu meda ili dekstroze ili pojedes neku vocku npr. bananu.

            Comment


            • #96
              Re: Popis namirnica s visokim, srednjim i niskim GI

              Uz zobene ubacis zlicu meda ili dekstroze ili pojedes neku vocku npr. bananu.

              koliko dekstroze zlicu ili?
              Force yourself, and you will be suprised what you can do...!!!!

              Comment


              • #97
                Re: Popis namirnica s visokim, srednjim i niskim GI

                Prvotno napisano od marink
                Uz zobene ubacis zlicu meda ili dekstroze ili pojedes neku vocku npr. bananu.

                koliko dekstroze zlicu ili?
                Jedna kuhinjska zlica, bice oko 15 - 20 g.

                Comment


                • #98
                  Re: Popis namirnica s visokim, srednjim i niskim GI

                  e hvala to nisam znao...
                  Force yourself, and you will be suprised what you can do...!!!!

                  Comment

                  Working...
                  X