pogledajte u dide sliku, silni misici a dole ćevap, haha
      dzaba mu sve

Comment

• Re: Chat

Mrnjauuuuuuu http://www.teretanavijesti.com/predstavljamo-marko
        "What the mind believes the body achieves."

Comment

jel vama sve u redu sa fejsom ? meni je živcirajuće spor danas, sto godina da ga samo otvori
          The day you started lifting is the day you became forever small. Because you will never be as big as you want to be. Or as you think you are.

Fak me, right?

Comment

Originally posted by bot1950 View Post

e odlicno
            A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

• Re: CHAT

because_somewhere_out_there_2013-05-06_20-10-50.jpg Lijepi pas!
              Moj učitelj, svemogući, jedan jedini, najveći - Maximus1950

"Success is like being pregnant, everyone congratulates you but they have no idea how many times you have been f*cked."

https://www.instagram.com/azurpowerlifting/

Comment

Jel istina da svi bodybuilderi operirali bruh tj odstranili to? Prijatelj mi govori da je to normalno da se odmah skine bruh tako da kasnje mozemo dizat velike tezine u teretani... i jel ima netko iskustva s tim bruhom/kilon ?
                IF YOU GIVE A FUCK OF WHAT PEOPLE THINK YOU'RE NOT GOING TO GET ANYWHERE !

Comment

Originally posted by Sickzz View Post
                  Jel istina da svi bodybuilderi operirali bruh tj odstranili to? Prijatelj mi govori da je to normalno da se odmah skine bruh tako da kasnje mozemo dizat velike tezine u teretani... i jel ima netko iskustva s tim bruhom/kilon ?
                  Prijatelj ti valja gluposti...

Comment

ne možeš odstranit bruh prije nego ga dobiješ

čak ne znam jel pravilno reći odstraniti, jer se to događa kad ti unutra pukne nešto (valjda neki mišići), pa ti organi počnu izlaziti tuda, a može se dogoditi teškim dizanjem i takvim stvarima
                    The day you started lifting is the day you became forever small. Because you will never be as big as you want to be. Or as you think you are.

Fak me, right?

Comment

znam to jer misic taj ispadne iz prirodnog polozaja , jel onaj remen za dizanje deadliftai squata pomaže tj sprjećava kilu?

Comment

znam to jer misic taj ispadne iz prirodnog polozaja , jel onaj remen za dizanje deadliftai squata pomaže tj sprjećava kilu?
                        Radi pravilnom tehnikom i nema brige...o cemu se ti brines wtf

Comment

Originally posted by Viper View Post
                          Radi pravilnom tehnikom i nema brige...o cemu se ti brines wtf
                          Aha radim pravilno al ipak prevelike težine opet moze da mi naskodi...

Comment

Aha radim pravilno al ipak prevelike težine opet moze da mi naskodi...
                            Ovisi sta mislis pod prevelike..Ako mislsi na on da teg kontrolise tebe onda da u suprotnom ne...
                            Last edited by Viper; 03-11-13, 01:41.

Comment

Originally posted by Viper View Post
                              Ovisi sta mislis pod prevelike..Ako mislsi na on da teg kontrolise tebe onda da u suprotnom ne...
                              Pa npr deadlift sigurno je prevelika tezina za moje godine 50kg 2-3 ponavljanja
                              Bench press 50kg i tako dalje npr na latt pulldownu dizem svoju tezinu znaci 60kg.. i onda me strah da mi ne pukne kila

Comment

Pa npr deadlift sigurno je prevelika tezina za moje godine 50kg 2-3 ponavljanja
                                Bench press 50kg i tako dalje npr na latt pulldownu dizem svoju tezinu znaci 60kg.. i onda me strah da mi ne pukne kila

nisi ozbiljan jel tako ?
                                A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion.

If the connection to the facts aren’t made in more subtle ways, you might as well be telling a crackhead that drugs are bad for him and hoping he’ll quit since you’ve told him the truth. People follow feelings, not rational self-interest.

* SHUT UP AND SQUAT *

Comment

Working...
                                X